Sposób 1

| Wygodne Zwroty

Sposób 1

Wygodne Zwroty

Sposób 2

| Zwrot tradycyjny

Sposób 2

Zwrot tradycyjny

1

Pobierz i wydrukuj
formularz zwrotu

2

Zapakuj zwracane produkty razem z wypełnionym formularzem oraz paragonem

3

Wyślij przesyłkę na nasz adres:

FANCY FASHION
ul. Szeroka 20,
95-030 Starowa Góra

Pytania i odpowiedzi

Jak mogę dokonać zwrotu?

Zwrotu produktów do sklepu możesz dokonać na dwa sposoby:

Sposób 1 - za pomocą usługi "Wygodne Zwroty"

Sposób 2 - wysyłając przesyłkę na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem oraz paragonem.

Zwrot należy odesłać na nasz adres dowolną firmą kurierską lub pocztą.

W celu zwrotu zamówionych produktów prosimy o wydrukowanie i dołączenie formularza zwrotu,
Prosimy także o załączenie paragonu.

Przypominamy, że zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz posiadać oryginalne etykiety przypięte do ubrań.

Nie odbieramy paczek z Paczkomatów, Punktów odbioru itp.  

Zwroty wysyłane na inny adres niż 

FANCY FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Szeroka 20,
95-030 Starowa Góra

nie będą uwzględniane.

Na jaki adres mam odesłać paczkę?

Zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni na adres:

FANCY FASHION
ul. Szeroka 20,
95-030 Starowa Góra

Do zwrotu należy dołączyć formularz oraz dowód zakupu.

Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?

Odstąpienie od umowy musi nastąpić w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.

Co w przypadku, jeśli termin na zwrot minął?

Zwroty po terminie nie będą przyjmowane. Jeśli zwrot został wysłany po terminie, zostanie on odesłany do klienta na jego koszt.

Czy mogę wymienić zakupiony towar na inny rozmiar lub kolor?

Wymiana nie jest możliwa. Należy dokonać zwrotu i ponownego zamówienia.

Czy mogę napisać "Odstąpienie od umowy" odręcznie?

Jeśli nie masz możliwości druku możesz napisać formularz odręcznie zawierając wszystkie informacje z druku.

Czy do zwracanego towaru muszę dołączyć paragon?

Tak, paragon jest podstawą do uwzględnienia zwrotu.Jeżeli na paragonie znajduje się więcej produktów, które nie są zwracane, prosimy o załączenie nam oryginału paragonu i pozostawienie sobie kserokopii dowodu zakupu.

Czy muszę dołączyć do zwrotu formularz?

Tak, do zwrotu należy dołączyć wypełniony poprawnie i czytelnie formularz oraz dowód zakupu.

Niedołączenie formularza lub brak informacji na temat danych do przelewu w przypadku zamówień za pobraniem może skutkować przedłużeniem procedury zwrotu środków.

Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Biuro Obsługi Klienta otrzymuje informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła wystarczy wpisać numer paczki na stronie przewoźnika, którym paczka została wysłana.

Jak długo będę musiała czekać na zwrot pieniędzy?

Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy czym termin ten może się wydłużyć do czasu otrzymania przez nas zwracanej rzeczy z powrotem lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania.

Zwrotu dokonujemy w ten sam sposób w jaki była wykonana płatność (Blik, PayPo, Szybki Przelew, Przelew tradycyjny, PayPal). W przypadku płatności za pobraniem, zwrot będzie wykonany na numer konta bankowego podany w formularzu.

Czy mogę zwrócić rzeczy z wyprzedaży?

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie towary. Pamiętaj, że zwracane produktu powinny być w nienaruszonym stanie i zawierać wszystkie metki.

Czy mogę nadać zwrot do paczkomatu?

Nie, nie odbieramy paczek z paczkomatów, punktów odbioru itp. Zwrot należy odesłać bezpośrednio na nasz adres. Zwroty wysłane na inny adres nie będą uwzględniane.

Czy jest opcja szybkiego zwrotu?

Niestety opcja szybkiego zwrotu nie jest dostępna. 

Kto ponosi koszt zwrotu?

Klient dokonuje zwrotu na własną rękę, ponosząc koszty paczki.

Czy mogę odesłać zwrot w innym opakowaniu niż zostało mi dostarczone?

Tak, możesz odesłać zwrot w innym opakowaniu.

Ważne, aby zwrot był zapakowany bezpiecznie i nie uległ zniszczeniu/zalaniu podczas transportu. Nie ma konieczności pakowania w ten sam karton.

W trosce o środowisko, użyj kartonu i foliopaku, w którym dotarła do Ciebie paczka, jeśli nadają się one do ponownego wykorzystania.

Czy mogę dokonać zwrotu zamówienia zagranicznego?

Tak, zwrot należy odesłać w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przesyłki.

Załączyć formularz oraz dowód zakupu. Koszt zwrotu ponosi kupujący. W przypadku zwrotów z krajów poza Unią Europejską podczas nadania należy oznaczyć iż paczka odsyłana jest jako zwrot, aby nie zostało naliczone dodatkowe Cło i podatek.

Czy mogę dokonać zwrotu osobiście w siedzibie firmy?

Niestety, nie ma takiej możliwości.

Zwrot prosimy odesłać na adres:

FANCY FASHION Spółka z o.o
ul. Szeroka 20,
95-030 Starowa Góra

Czy otrzymam zwrot kosztów za wysyłkę?

Zgodnie z Prawem Konsumenta zwrot kosztów wysyłki następuje w kwocie najniższej oferowanej formy wysyłki.

W naszym sklepie najniższa wysyłka jest w kwocie 0 zł(Poczta Polska), w związku z tym nie zwracamy kosztów wysyłki w przypadku wybrania droższej formy wysyłki(Kurier, Paczkomat).

Koszt wysyłki zwrotnej ponosi w całości kupujący.