Zamówienia i dostawa

Jaki jest status mojego zamówienia? Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane?

Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na podany przez Ciebie adres mailowy. Czas realizacji zamówień to 1-5 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie do Ciebie zamówienia przez firmę kurierską (zgodnie z tabelą przewoźnika). Po zmianie statusu na wysłane otrzymasz od nas link do śledzenia swojego zamówienia. Status swojego zamówienia również można sprawdzić na swoim koncie klienta. W przypadku podania błędnego maila te opcje nie będą dostępne.

Co oznacza PREORDER i kiedy takie zamówienie zostanie wysłane?

Data premiery produktu w przedsprzedaży ustalana jest przez fancyfashion.pl - zastrzegamy sobie prawo do zmiany daty premiery w momencie przesunięć wynikających z charakterystyki procesu logistycznego. Preorder możesz kupić od momentu wystawienia oferty, aż do wycofania przedsprzedaży lub wyczerpania zapasów. Orientacyjna data wysyłki jest zawsze podana w produkcie, jednak może ona ulec zmianie.

Nie otrzymałam powiadomienia o złożeniu zamówienia, ani o jego dalszych etapach realizacji.

Nie dokonujemy wymian. Należy wykonać zwrot i zamówić produkt w odrębnym zamówieniu.

Czy mogę dokonywać zmian w swoim zamówieniu?

W zależności od etapu na jakim jest zamówienie, jest taka możliwość.

W tym celu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Czy mogę połączyć swoje zamówienia?

Jest taka możliwość dla zamówień z opcją zapłaty przy odbiorze, jednak w celu ustalenia połączenia należy poinformować o tym obsługę w notatkach do zamówień oraz zadzwonić na infolinię lub napisać maila.

W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

W tym celu prosimy o wiadomość mailową z numerem zamówienia na adres sklep@fancyfashion.pl.

Nie ma możliwości anulowania zamówienia ze statusem Wysłane.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Niestety nie można odebrać zamówienia na miejscu. Zamówienia realizujemy tylko wysyłkowo.

Nie opłaciłam jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?

Jeżeli wybrałaś szybki przelew Przelewy24, zostaniesz przekierowana na stronę płatności. Wybierz swój bank lub inną formę szybkiej płatności, zaloguj się i opłać zamówienie.

Jeśli płatność przez serwis Przelewy24 nie została poprawnie zrealizowana, zamówienie należy złożyć ponownie od początku.

Prosimy nie opłacać zamówień z płatnością Przelewy24 na nasze konto bankowe, takie zamówienia nie są zapisane poprawnie w naszym systemie i nie będą realizowane.

Czy mogę złożyć zamówienie i zapłacić za nie później?

Tak, możesz złożyć zamówienie i zapłacić za nie w ciągu 30 dni. W tym celu należy wybrać w naszym koszyku formę płatności PayPo lub P24NOW. Zostaniesz przekierowany na stronę operatora płatności.

Jeśli korzystasz z tej formy płatności po raz pierwszy konieczna będzie weryfikacja. Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić wprowadzane dane - adres mailowy i numer telefonu, są one niezbędne do późniejszego zarządzania płatnością. Wszystkie informacje i regulamin znajdziesz na paypo.pl lub przelewy24.pl/p24now

W celu opłacenia zamówienia należy zalogować się na panel PayPo/P24NOW lub wykonać przelew na numer konta podany w mailu od operatora płatności. Prosimy nie wykonywać płatności na nasze konto.

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Tak, wszystkie kraje objęte wysyłką oraz cennik i terminy doręczeń są dostępne w zakładce Wysyłka.

Czy mogę ustalić aby kurier przyjechał do mnie na konkretną godzinę?

Ponieważ firmy kurierskie to firmy zewnętrzne niestety nie mamy wpływu na kurierów miejscowych. W celu ustalenia konkretnej godziny odbioru, zmiany adresu lub uzyskania informacji o paczce, którą dysponuje firma kurierska prosimy o kontakt z konkretną infolinią firmy przewozowej.

Jaka jest najszybsza metoda dostawy?

Jeżeli zależy Ci na szybkim otrzymaniu przesyłki - skorzystaj z szybkich płatności Przelewy24 lub płatności przy odbiorze i dostawy kurierem DPD. Proszę pamiętać, że zamówienia są realizowane zgodnie z terminem realizacji, który wynosi 1-5 dni roboczych. Musisz uwzględnić również czas potrzebny na dostarczenie przesyłki (1-2 dni robocze). Dodatkowo w przypadku chęci otrzymania zamówienia szybciej jest możliwość dołączenia notatki do sklepu w ostatnim etapie składania zamówienia. Takie prośby jak najbardziej są brane pod uwagę przez osoby odpowiedzialne za realizację oraz wysyłkę zamówień, jednak w czasie trwania promocji oraz w okresach przedświątecznych taka opcja może nie być dostępna ze względu na dużą ilośc zamówień i realizację ich w kolejności złożenia.

Czy mogę dołożyć lub usunąć produkt z zamówienia?

Tak, wszystkie zmiany w zamówieniu można wprowadzać do momentu trafienia zamówienia do realizacji. Dołożyć produkty można tylko w zamówieniach płatnych przy odbiorze, w przypadku zamówień opłaconych z góry należy złożyć odrębne zamówienie. Aby zrezygnować z produktu skontaktuj się z nami mailowo lub poprzez infolinię.

Rozmiary produktów

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Na stronie każdego z produktów znajdziesz podane przez nas wymiary dla poszczególnych rozmiarów. Zalecamy sprawdzanie wymiarów przed zakupem. Skład produktu jest podany w opisie. Należy pamiętać, że wymiary dotyczą ubrań mierzonych na płasko, bez zaszewek i bez naciągania! Prosimy także wziąć pod uwagę, że każdy produkt może różnić się wymiarami +/- 2cm i nie jest to powód do reklamacji.

Dostępność produktów

Czy będzie ponownie dostępny dany model, kolor lub rozmiar?

Uzupełniamy modele w cenach regularnych, modele wyprzedażowe nie są uzupełniane.

Zapraszamy do śledzenia strony sklepu, ponieważ dostawy do naszego sklepu odbywają się regularnie. Pojedyncze sztuki mogą pojawiać się także z nieopłaconych zamówień lub zwrotów. Zalecamy do zapisania się na powiadomienia o dostępności, a wtedy otrzymasz taką informację bezpośrednio na maila. Zapisać się na powiadomienie możesz na karcie produktu wybierając swój rozmiar, klikając w okienko "Powiadom mnie dostępności" i wpisując adres mailowy.

Czy produkty można obejrzeć lub przymierzyć przed zakupem?

Niestety nie posiadamy sklepu stacjonarnego ani punktu, gdzie ubrania możesz przymierzyć. Złóż zamówienie, przymierz produkty w domu, a jeśli nie pasują - możesz je zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki.

Czy mogę zarezerwować produkt?

Nie, nie rezerwujemy produktów. Dodanie produktu do koszyka również nie stanowi o jego rezerwacji. Aby mieć pewność, że produkt do Ciebie trafi złóż zamówienie.

Otrzymałam informację o dostępności produktu, którym jestem zainteresowana, a on nadal jest niedostępny?

Na powiadomienie o dostępności zapisanych jest wiele osób i w przypadku pojawienia się niewielkiej ilości sztuk, takie produkty wyprzedają się w ciągu kilku minut. W powiadomieniu użyj maila, z którego na bieżąco otrzymujesz wiadomości na swoim urządzeniu i złóż zamówienie jak najszybciej, zanim ktoś Cię uprzedzi.

Zwroty

Jak mogę dokonać zwrotu?

Zwrotu produktów do sklepu możesz dokonać na dwa sposoby:

- za pomocą usługi "Wygodne Zwroty"
- wysyłając przesyłkę na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem oraz paragonem.

Dokładne informację o zwrotach znajdziesz w zakładce Zwrot produktów.

Na jaki adres mam odesłać paczkę?

Zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni na adres:

FANCY FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Szeroka 20,
95-030 Starowa Góra

Do zwrotu należy dołączyć formularz oraz dowód zakupu.

Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?

Odstąpienie od umowy musi nastąpić w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.

Co w przypadku, jeśli termin na zwrot minął?

Zwroty po terminie nie będą przyjmowane. Jeśli zwrot został wysłany po terminie, zostanie on odesłany do klienta na jego koszt.

Czy mogę wymienić zakupiony towar na inny rozmiar lub kolor?

Wymiana nie jest możliwa. Należy dokonać zwrotu i ponownego zamówienia.

Czy mogę napisać "Odstąpienie od umowy" odręcznie?

Jeśli nie masz możliwości druku możesz napisać formularz odręcznie zawierając wszystkie informacje z druku.

Czy do zwracanego towaru muszę dołączyć paragon?

Tak, paragon jest podstawą do uwzględnienia zwrotu. Jeżeli na paragonie znajduje się więcej produktów, które nie są zwracane, prosimy o załączenie nam oryginału paragonu i pozostawienie sobie kserokopii dowodu zakupu.

Czy muszę dołączyć do zwrotu formularz?

Tak, do zwrotu należy dołączyć wypełniony poprawnie i czytelnie formularz oraz dowód zakupu.

Niedołączenie formularza lub brak informacji na temat danych do przelewu w przypadku zamówień za pobraniem może skutkować przedłużeniem procedury zwrotu środków.

Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Biuro Obsługi Klienta otrzymuje informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła wystarczy wpisać numer paczki na stronie przewoźnika, którym paczka została wysłana.

Jak długo będę musiała czekać na zwrot pieniędzy?

Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy czym termin ten może się wydłużyć do czasu otrzymania przez nas zwracanej rzeczy z powrotem lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania.

Zwrotu dokonujemy w ten sam sposób w jaki była wykonana płatność (Blik, PayPo, Szybki Przelew, Przelew tradycyjny, PayPal). W przypadku płatności za pobraniem, zwrot będzie wykonany na numer konta bankowego podany w formularzu.

Czy mogę zwrócić rzeczy z wyprzedaży?

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie towary. Pamiętaj, że zwracane produktu powinny być w nienaruszonym stanie i zawierać wszystkie metki.

Czy mogę nadać zwrot do paczkomatu?

Nie, nie odbieramy paczek z paczkomatów, punktów odbioru itp. Zwrot należy odesłać bezpośrednio na nasz adres. Zwroty wysłane na inny adres nie będą uwzględniane.

Czy jest opcja szybkiego zwrotu?

Niestety opcja szybkiego zwrotu nie jest dostępna. 

Kto ponosi koszt zwrotu?

Klient dokonuje zwrotu na własną rękę, ponosząc koszty paczki.

Czy mogę odesłać zwrot w innym opakowaniu niż zostało mi dostarczone?

Tak, możesz odesłać zwrot w innym opakowaniu.

Ważne, aby zwrot był zapakowany bezpiecznie i nie uległ zniszczeniu/zalaniu podczas transportu. Nie ma konieczności pakowania w ten sam karton.

W trosce o środowisko, użyj kartonu i foliopaku, w którym dotarła do Ciebie paczka, jeśli nadają się one do ponownego wykorzystania.

Czy mogę dokonać zwrotu zamówienia zagranicznego?

Tak, zwrot należy odesłać w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przesyłki.

Załączyć formularz oraz dowód zakupu. Koszt zwrotu ponosi kupujący. W przypadku zwrotów z krajów poza Unią Europejską podczas nadania należy oznaczyć iż paczka odsyłana jest jako zwrot, aby nie zostało naliczone dodatkowe Cło i podatek.

Czy mogę dokonać zwrotu osobiście w siedzibie firmy?

Niestety, nie ma takiej możliwości.

Zwrot prosimy odesłać na adres:

FANCY FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Szeroka 20,
95-030 Starowa Góra

Czy otrzymam zwrot kosztów za wysyłkę?

Zgodnie z Prawem Konsumenta zwrot kosztów wysyłki następuje w kwocie najniższej oferowanej formy wysyłki.

W naszym sklepie najniższa wysyłka jest w kwocie 0 zł (Poczta Polska), w związku z tym nie zwracamy kosztów wysyłki w przypadku wybrania droższej formy wysyłki (Kurier, Paczkomat).

Koszt wysyłki zwrotnej ponosi w całości kupujący.

Kontakt

Jak najłatwiej mogę skontaktować się ze sklepem?

W celu kontaktu z Biurem Obsługi Klienta zadzwoń pod numer 536-080-000 lub skontaktuj się z nami mailowo: sklep@fancyfashion.pl

Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8-14.

W tym czasie odpowiadamy na Wasze maile oraz telefony.

Można się z nami kontaktować również poprzez wiadomość SMS lub wiadomość prywatną na naszych profilach na Instagramie i Facebooku.

Nie pracujemy w weekendy oraz dni świąteczne. Na wszystkie wiadomości odpowiadamy zawsze najszybciej jak to możliwe.